Intervju med Jernbaneverket och Infrabel

Nu är Patrik här på besök - jättekul! Han kom hit igår kväll och stannar tills på söndag. Idag ska jag därför bara jobba halvdag, vilket ska bli lite skönt. Jag har jobbat väldigt mycket den här veckan, dels för att kunna gå tidigare idag och dels för att jag behövt lägga mycket tid på att förbereda mig inför de två intervjuerna som jag hade på onsdagen och torsdagen. I onsdags intervjuade jag en direktör på Jernbaneverket. Vi körde intervjun på norska/svenska och det kändes som att jag fick ut intressant och användbar information. Igår besökte jag Infrabel, som är Belgiens infrastrukturförvaltare. Deras huvudkontor ligger vid Bryssels sydstation så det tog bara 20 minuter att ta sig dit från EIM-kontoret. Det var kul att besöka dem och jag fick en lång och intressant intervju med chefen för investeringsbudgetering och rapportering.
 
Birgitta
2015-02-07 @ 18:24:50

Så roligt att du får chans att intervjua så många. Tur att du varit i Norge en del. 👍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0